Sunday, January 4, 2009

Uwodzenie kobiet - praktyczny poradnik dla kazdego

Gdy w ten sposob spogladamy na nasze zycie domowe, nie powinno dziwic spostrzezenie, ze podczas podrozy lub wakacji wiekszosc Jak poderwa kobiet nas woli zatrzymywac sie w hotelach, ktore niemal pod kazdym wzgledem przypominaja warunki znane nam z pokoju dziecinnego. Jak w dziecinstwie wszystko robi za nas ktos inny, a my nie musimy nawet kiwnac palcem. Posilki przygotowuje nam szef kuchni matki, podaje nam je kelnerka-matka, a pokojowka-matka sciele nam lozko i sprzata pokoj. W najlepszych hotelach dzieki obsludze wracamy doslownie do kolyski, tyle ze dzieciecy placz zastepuje zwykle nacisniecie guzika w scianie czy podniesienie sluchawki telefonicznej. Niektorzy nowobogaccy zatrudniaja tez osobistych sluzacych-matki, co upodabnia do pokoju dziecinnego takze ich domy. Jak juz tez wspominalem w jednym z poprzednich rozdzialow, lozko i szpital stwarzaja podobne warunki choremu, ktory chwilowo zrezygnowal z uczestnictwa w zmaganiach ludzi doroslych.
Czasami pozwalamy sobie na jeszcze bardziej podstawowy luksus, ktorym jest krotki powrot do podobnych warunkow, jakie panuja wewnatrz macicy - na goraca kapiel. To nie przypadek, ze niemal wszyscy lubia sie kapac w wodzie o temperaturze panujacej w macicy, rozkosznie plawiac sie w wodzie imitujacej wody plodowe, z cudownym poczuciem bezpieczenstwa, ktore daja wyokraglone sciany wanny-macicy i szczelnie zamkniete drzwi lazienki, oddzielajace nas od swiata doroslych. Jednak wczesniej czy pozniej jestesmy zmuszeni wyciagnac korek z wanny niby z szyjki macicy i niechetnie poddac sie bolesnemu doswiadczeniu nowych narodzin. Jakby znajac nasze leki towarzyszace tej okropnej chwili, producenci recznikow wspolzawodnicza w dostarczaniu nam najczulszych i najmiekszych objec, jakie sa w stanie stworzyc. Jedna z reklam recznikow zapewnia: "Nasze reczniki wypieszcza cie do sucha", a dziewczyna na zalaczonym obrazku trzyma recznik kurczowo przycisniety do twarzy i do ciala, jakby od niego zalezalo jej zycie.

Gdy dziewczyna obejmujaca recznik wreszcie sie ubierze, nie musi sie obawiac, ze skonczy sie ta czula intymnosc. Reklamy ubiorow - bielizny osobistej, swetrow, spodniczek i wszystkiego poza tym - obiecuja jej podobne przyjemnosci. Wydaje sie, ze te majteczki to cos wiecej niz tylko sprawa skromnosci, poniewaz jak sie dowiadujemy, daja one "nagi uscisk", ktory "rozciaga sie lagodnie i pieszczotliwie, obejmujac kazde wglebienie twego ciala". A te rajstopy sa "miekkie i zmyslowe jak jedwab" i "otula cie rozkosznie po koniuszki palcow", nie mowiac juz o tych ponczoszkach, ktore "delikatnie i czule popieszcza ci nogi", albo tez tych "lgnacych do ciebie" spodniczkach z dzianiny. Szczesliwa dziewczyna moze wiec przechadzac sie w kompletnym stroju, pozornie samotna, ale symbolicznie obwieszona rojem pieszczacych, obejmujacych i obsciskujacych ja intymnych tekstylnych kochankow. Gdyby polaczone reklamy ubiorow mogly kumulowac swoje dzialanie, byloby rzecza dziwna, ze taka dziewczyna nie doznaje wielokrotnego orgazmu od samego chodzenia po pokoju. Na szczescie dla jej prawdziwych kochankow oddzialywanie tych doborowych kochankow tekstylnych zazwyczaj nie dorownuje reklamom. A jednak jest to autentyczny i wazny element skladajacy sie na przyjemnosc fizyczna, jaka plynie z noszenia na sobie wspolczesnych miekkich i wygodnych wyrobow tekstylnych.

No comments: